søndag 21. februar 2010

Hakuna Matata - No worries

No har heimlengselen roa seg litt sia forrige gang, det var skikkeleg behov for helg!



Fredag var me på grillfest hos Barbara, ei av dei lærarane som var i Noreg i fjor som me har vore mest med her nede. Ho bur i ein township med mora si, og huset var veldig lite med masse forskjellige insekt og dyr.. Men det var kjekt å sjå korleis dei bur her nede, og me kosa oss mykje! Etterpå reiste me til Fairmount og dansa så svetten rann og beina stivna! Eg og Carina trente rumpe, lår og leggar på dagen, så me var eigentleg ganske stive. Når me vakna neste dag greidde me så vidt å gå! :p






 

Barbara! :)



Fairmount! Det er her me dansar til langt på natt (nesten) kvar helg :)

I går trudde me at me skulle på ”Walking with lions”, men me skulle visst berre sjå på desse løvene som det går an å gå med. Så det vart nesten som å gå i ein dyrepark.. Men i løpet av desse tre mnd skal i vertfall fleire av oss gjere dette. Det er ganske dyrt, men det er no ein opplevelse for livet som er verdt å ta? Etter at me hadde sett løver, eit kattedyr me ikkje hugsar kva heiter og geopard, reiste me til grensebrua mellom Zambia og Zimbabwe der det går an å hoppe i strikk. Me skulle eigentleg berre sjå, men det enda med at Stine bestemte seg for å ”glide”, ”swinge” og ”bungi jumpe”!!!! Så då måtte me fint vente på ho med hjarte i halsen! Stine: DU ER TØFF! Eg veit at eg i vertfall ikkje skal hoppe i strikk, og dessutan får eg ikkje lov på grunn av ryggen og knea :p Men eg kunne kanskje tenke meg å prøve ”gliden”.. me får sjå.. På kvelden grilla me litt igjen (me er blitt rutinerte grillarar no), Ane var på besøk så det var koseleg! Etter det reiste me på Fairmount, igjen, og dansa endå litt meir!

 
På veg til løvene. Ser røyken frå Victoria Falls. Det er visst veldig fin utsikt (når det ikkje er regnsesong), men trappa opp var grusom når ein er så stiv som ein aldri har vore før frå rompa og ned! :p



Viss ikkje de ser det, så er det meg og ei holøve! ;)



Ein hannløve utan manke.. Dei mistar visst manken sin når dei er rundt tre år, så får dei den tilbake



Eit kattedyr me ikkje hugsar kva heiter. Vanskeleg å få skikkeleg bilete av dei, for dei gjekk fram og tilbake heile tida!



Fine kattane :)



Geopard som ligg å søv. Går nesten i eitt med bakken.



Utsikt frå grensebrua



Ned mot Boiling Pot der me var forrige helg. Regnboge! :)



Ein fot i Zambia og ein fot i Zimbabwe! Carina vart visst kutta ho :p



HMS? Slappar av mens han ventar på neste som skal hoppe i strikk!



Stine etter at ho har "glida" og før ho skal "swinga" (som ikkje var noko som me hadde trudd, det var jo fritt fall rett ned og slettest ikkje noko huska!) Eg filma når ho gjorde alt dette, så eg har ikkje noko bilete, men det får reise inn på bloggen hennas (http://stineizambia.blogspot.com), så kjem det nok sikkert meir om korleis ho hadde det etter kvart!



Brua Stine hoppa i frå! 111 m rett ned mot Zambezi River!



Bavianar på grensa

Elles så høyrer eg at Noreg har byrja å ta gull og det er jo bra!! :p

Vart eit litt rart blogginnlegg dette, men eg har ikkje så mykje på hjartet i dag. Tømte meg vel for følelsar forrige gang :p

HAIA NOREG!






2 kommentarer:

  1. Hei pus, unnskyld for skummelheiten eg påførte i dag og i går, vakje meiningen! :(

    Håpa de ha da fint sjøl om eg ikkje va heilt med på ke dag eg va på..

    SvarSlett
  2. Da går bra so lenge da ikkje skjer igjen! :)

    SvarSlett