tirsdag 26. januar 2010

STRESSA!

Gjett kva eg fant ut først i dag når eg skulle skrive ut billetten min!! Eg har fått feil billett!
Er det mogleg? No stressa eg sånn før eg i det heile tatt fekk billetten, også har eg fått feil! Eg skjønnar ikkje at dei har greidd å gjere feil, og eg skjønnar ikkje at eg ikkje såg det når eg fekk billetten på mail?! Eg pleier alltid å vere så nøye med å sjekke alt slikt, men no må eg ha vore så glad for at eg i det heile fekk billetten, at eg ikkje har tenkt over tidspunkta som stod. Kan ikkje skjønne noko anna.
Det som står på biletten eg har fått, er at eg skal reise 06.30 frå Flesland fredagsmorgon, og at eg landar 23.15 i Lusaka same kveld, eit halvt døgn før dei andre!!! Det er eg ikkje så veldig gira på for å sei det mildt! Eg skjønnar ikkje korleis det går an, for eg bekrefta at eg skulle reise 17.05 i frå Bergen to gonger!
Huff, dette trengte eg ikkje no!
Men mamma har satt seg på saken, og skal ringe dei med ein gong i morgon. Håpar verkeleg at ho får ordna det!!

7 kommentarer:

  1. Ååååååå neeei.. Kødda du? Du får virkelig prøvd KLM du altså... Huff.. .Håper det ordner seg!! Snakkes i Amsterdam :)

    SvarSlett
  2. Huff, nei sku ønska eg kødda!
    Satsa på at mamma greie å fiksa da. Ho pratte me dei i gårkveld, og dei meinte da sku ordna seg og dei sa da va deira feil, men ho ska ringa oppatte idag for da vakje so mykje dei fekk gjera i går.

    SvarSlett
  3. offff..e d mulig?! no har du snart ein virkelig grunn for at dei kan betala heile billetten din :) fytti så dei rote då! eg ska skriva ut billetten min idag..best å dobbel sjekka ja!
    Me sjåast på Flesland klokka 16 på fredag då!

    SvarSlett
  4. No ha min kjære mamma fiksa da! Berre satsa på at billetten kjemme på mail fortast muleg. Dei hadde sagt to daga, men dao sa mamma: Nei, ho reise heimefra idag og til Afrika på fredag, so ho ska ha han idag!
    Skjønna ikkje at dei kan bruka so lang tid på å senda ein mail helle eg.. Men viss ikkje eg fekk han i løpet av dagen sku me ringa i måro.
    Dei ser no på loggen sin at dei ha gjort masse feil, so da e no greitt

    SvarSlett
  5. e da rao?! tippa du ikkje kjemme te å bruka KLM meir ette detta! bra alt ordna seg:D kjers10

    SvarSlett
  6. Herregud, du begynner å ha hatt mye styr med klm nå altså! Håper billetten kommer i løpet av dagen da, så sees vi forhåpentligvis i amsterdam;p

    SvarSlett
  7. Bli nok ikkje te at eg bruka dei meir nei..
    Takk for støttande ord! :)
    Marianne; ja, da gjere me uansett! Eg e registrert, men hadde vore litt godt å hatt da på papiret!

    SvarSlett