tirsdag 19. januar 2010

Arg..

Som eg skreiv i går har eg hatt litt problem med billettane til Zambia, som er ein vesentleg del av turen!
I går trudde eg at KLM hadde fått ordna det, sidan eg snakka med dei i 20-30 min, men nei da!
I dag når eg kom heim frå Sogndal, hadde eg fått beskjed på telefonsvararen om at eg måtte ringe dei oppatte, for dei hadde to bestillingar inne på meg. Rimeleg bekymra ringte eg dei, og var så heldig å få snakke med endå ein mann som snakka nederlansk-engelsk. Tydlegvis så var ingenting av det eg trudde vart ordna i går, registrert, men mannen sa at dei hadde fått bekreftelse og betaling, men det var to bestillingar så derfor måtte eg bekfrete kven av dei eg skulle ha. Sidan eg berre har betalt eine bestillingen, (og bestillingar som ikkje  er betalt innan 5 dagar blir kansellert) og det er ulikt nummer o.l. på dei, i tillegg til at eg bekrefta billetten eg skulle ha, i går, skulle ein tru at det ikkje var så vanskeleg å vite kva bestillingen eg skulle ha. Men tydlegvis!

Etter å ha høyt på endå meir dårleg "på vent-musikk" og etter at mannen sa akkurat det samme som mannen i går, vart eg rimeleg sint (noko eg sjeldan blir på fremmande folk), men mannen lovde meg at alt skulle vere i orden no, og at eg skulle få billettane innan tre dagar (i går var det to). Det vart ikkje noko "thank you" eller "good bye" frå min kant idag, berre OK!
No har eg i vertfall fått bekreftelse på mail om at det er i orden (det fekk eg ikkje i går), så no får eg verkeleg håpe at dei har greidd å ordne det, slik at eg slepp å reise åleine til Zambia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar