mandag 25. januar 2010

Pakking

No er me endeleg utflytta frå Kalhagen, heile helga gjekk med på nedvask og flytting av dei siste tinga.
Shit me har samla mykje rart! Eg veit ikkje kor mange bossekkar me har kasta, og fortsatt har me mange øskjer, posar og bagar med ting me forhåpentlegvis har bruk for!

Flytting, vasking og pakking generelt er noko av det verste eg veit, så gleden var "stor" når eg idag måtte byrje å pakke til Zambia.. Eller det vil sei, eg har byrja å pakke litt før, men no skulle eg prøve å organisere det litt betre og gjere meg vanskeleg. Men du må tru det er vanskeleg å pakke til tre månadar i Afrika!!!! Me skal heldigvis fly med Kenya Airways for då kan me ta med 2x23 kg. Eg har ikkje så store problem med kiloane, men eg har problem med plassen. Eg har pakka i ein stor koffert og i ein bag som visst nok ikkje var så stor, for den fylte seg opp med ein gang :s Og no har eg ikkje pakka så mykje kle heller. Men det fyller seg fort opp når ein må ha med seg pensumbøker, diverse sko, diverse solkrem, myggspray osv. Så no har eg ei lita pakkekrise, for eg har ikkje stor nok plass i bagen! Kofferten er full, for der har eg tatt dei tyngste tinga..

No er det berre fire dagar igjen til me reiser! Onsdag reiser eg til Førde for å besøke Knut Are, så eg håpar eg har fått ordna pakkeproblemet til dess. Det byrjar å gå meir og meir opp for meg at eg snart skal vere i Afrika i tre månadar, og nattesøvnen ber preg av det.. Eg gledar meg mykje, men tykkjer det er litt skummelt og. Også er det litt trist å drive å sei hadet til alle heile tida. Hadde eigentleg vore best å sagt hadet til alle på ein gang! Ikveld skal eg ete middag med 3xE; Ellen, Elisabeth og Eldbjørg, og det gledar eg meg til :)

Får vel gå tilbake til pakkinga..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar