fredag 30. april 2010

SISTE BLOGGINNLEGG!

No er eg tilbake til Noreg og her er det ganske rart..
Det er kaldt, det er sana muzungus og alt er veldig annleis frå Zambia! Eg har veldig mange inntrykk å fordøye og eg trur det vil ta ei stund før eg kjem til meg sjølv att!
Var VELDIG kjekt å treffe Knut Are igjen, men kunne eigentleg tenke meg å berre ta han med tilbake igjen og "heim" til Lstone! Men, men.. eg kjem nok fort inn i den gamle tralten igjen der det er lite som skjer i løpet av ein dag.. :p

TUSEN TAKK til alle som har fulgt med på bloggen min! Det set eg veldig stor pris på!
Tenkjer at det ikkje er så mange som er interessert i å lese om kva eg har ete til frukost, kva eg har sett på TV eller kor eg har gått på tur, så derfor blir det ikkje meir blogging frå denne kanten. Eller kanskje når eg reiser ut på nye eventyr ein gong i framtida?! ;)

Zicomo, twalumba, thank you, tusen takk!! :)

2 kommentarer:

  1. Artig å se bilder fra Zambia når man har vært på akkurat de samme stedene :) Og tar jeg ikke feil så møtte vi ett par gang i Zambia og ;) Hilsen en av de 8 lærerstudentene fra Trondheim (Jollyboys)

    http://www.rotvoll-zambia.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hehe, ja me har nok møttest eit par gonger!
    Håpar alt er bra heime i Noreg igjen!

    SvarSlett