tirsdag 29. desember 2009

"Vinter og sne.. en skiløper suser av sted..!"

Eg kosar meg med juleferie og det som høyrer med.
No har eg fått teke både første turen i trekket (forrige lørdag) og i dag fekk eg den første turen på langrenn! :) Det kom ganske mykje snø 2.juledag, så då fekk dei køyrt opp 3 km av løypene. Dei kunne endå ha køyrt meir viss dei hadde brukt snøscooter, men det har dei ikkje gjort.. Men no fekk me i vertfall gå på ski, eg, pappa og Tassen! Det var herleg! Blå himmel (men ikkje sol når me gjekk) og mjukt. Det kan endå komme meir snø, men det var meir snø i løypa no enn dei første turane i fjor. Tassen vart ganske sleten, som i fjor spring han for harde livet i byrjinga, slik at han blir veldig fort sleten. I tillegg var det ganske mjukt, så han sank ganske mykje ned i snøen. Det blir anna trening for han når han kan springe og eg sklir bak, i forhold til når me går tur eller joggar! Han må vel venne seg til det igjen ;)
No skal eg utnytte den vetle tida som er igjen før eg reiser til å gå på ski og stå på ski. Slik er det når ein reiser til Zambia midt i skisesongen.. :p

I dag reiser me ein tur til Lærdal (til foreldra til Knut Are), så då blir det vel neppe ski, men det blir koseleg å ta seg ein tur dit igjen! Det har vorte alt for lita tid til å reise til Lærdal denne hausten, når eg har hatt arbeidshelg har Knut Are hatt fri, og motsett og elles har me hatt mykje anna å gjere. Så no er det på tide!

Ha ei fortsatt fin jul, og snart eit godt nyttår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar