onsdag 16. desember 2009

Ser lyset i tunellen!


No har jammen snøen komme, og eg har berre ein eksamen igjen! På fredag klokka 13.00 er det nemmeleg juleferie! :)
Det skal bli godt, og eg føler at me har fortjent det ekstra mykje i år, etter ein veldig travel haust!
I juleferien blir det full avslapping, kos med god mat og familien. Ser fram til det :)
Skal begynne og pakke ned litt ting i huset òg i løpet
av ferien, sidan me flyttar ut før eg reiser til Zambia! Har samla seg opp litt av kvart i løpet av 2 og 1/2 år visst..
Spørst om ikkje det blir litt planlegging av Zambiaopphaldet i ferien òg, skal i vertfall planlegge kor me skal reise når pappa og mamma kjem på besøk i påsken! Spennande! :)

Endeleg ser Hafslo ut slik det skal gjere på denne tida! Kvitt! :D Så lenge snøen for lov å bli liggande fram til eg reiser til Zambia, så er eg fornøgd! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar