fredag 25. desember 2009

GOD JUL ALLE SAMAN!




No er det 1.juledag, og julafta levde opp til forventningane! Eg har gleda meg nesten sia august, så det var bra at julafta endeleg kom!
I år var me fleire enn me pleier å vere, farfar er på besøk frå Fredrikstad og Knut Are og Henning (som er sambuaren til søstra mi, Bente) var med å feira jul for første gong! Det var kjempe koseleg, og det vart ekstra mange julegåver under treet i år!
Eg er fornøgd med kveldens julegåver, fekk mykje av det eg ønskte meg; m.a. steikepanne, solbriller, vaffeljern, cdar, m.m., og ein del praktiske ting å ha med på turen: STOR koffert, fotoalbum med bilder av familien eg kan ha med på turen og mimre heim, reiseapotek, og andre småting som er greitt å ha på tur!

Eg vil ønske alle der ute ei kjempe god jul! :D



Første jula Knut Are og Henning feirar på Hafslo.
Vart nok med gåver i år.

Tassen måtte få pakke òg!
Han fekk òg to griseøyrer av Bente og Henning.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar